Direktlänk till inlägg 18 april 2012

Jag kanske skulle börja bli kläddesigner?

Av Annicka Olofsson - 18 april 2012 20:34

Skulle vilja ha typ en träningstopp med texten "no sugar added" eller varför inte BBB - Butter built this body :-DDå kanske jag tränar ännu bättre? Har idag kört bodystep och dagens instruktör hade mycket bättre koll än damen i måndags. Hon tappade bort sig stup i kvarten...Ja, ja, i vilket fall äter jag det ljuvligt goda valnötsbrödet till kvällsmat. Mums!Är dock lite bökigt eftersom jag först tinar det i micron och sedan rostar det i ugnen för att det ska bli perfekt krispigt.Sedan på med rejält med bregott och massor av ost.Är även fast i Smetana-träsket så en sådan burk med lite vaniljpulver i = Gött!I morgon är det inbokat bodypump på lunchen och sedan hämta äldsta och en lekkamrat direkt när de slutar skolan. Sedan blir det till att hämta minsta och även en lekkamrat åt honom. Sedan somnar jag nog gott i morgon kväll...Igår var jag och hälsade på min farmor för första gången sedan hon flyttade till demensboendet och det sög musten ur mig totalt. Däckade innan 21.30 igår kväll och sov som en klubbad säl ända tills klockan ringde och jag kom inte upp direkt då som jag brukar utan blev kvar i sängen.Är lite mer målarsugen så nu är jag inne på att trappen ska bli vit. Fast jag kanske ska börja med att måla fönstersmygen på vinden som för närvarande är blå...Man ska inte stressa så det kanske blir en vit trapp och något år eller så ;-)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annicka Olofsson - 21 maj 2012 07:54

Efter mitt partyäventyr blev jag så klart sjuk. En kombination av för lite kläder och taskig kosthållning. Först ont i ena halsmandeln i 1 vecka och sedan snorig och hängig i nästan 1 vecka. Under tiden så kom jag på att jag slutade spela golf för ...

Av Annicka Olofsson - 5 maj 2012 17:21

I söndags fortsatte trädgårdsarbetet och när jag tyckte att jag gjort tillräckligt med nytta och var värd lite vila så råkade jag sätta igång och putsa silvret som maken ärvt. En kolsvart vas och en kolsvart kaffekanna. Det tog 1½ timme att få snyggt...

Av Annicka Olofsson - 28 april 2012 17:05

Först ett pass Bodypump och sedan Bodystep på det. Hem och ta på sig jobbarbyxorna och ut och gräva trädgårdsland och köra några skottkärror fulla med jord - 7st. Tungt! Nu har jag duschat av mig all svett och jord, skönt!     ...

Av Annicka Olofsson - 26 april 2012 05:32

Idag ska jag åka tåg till Stockholm och sedan ta pendeln ut till Älvsjö. Jag har fruktansvärt svårt för att åka kollektivt och vara tvungen att passa tider. Jag blir skitstressad! I Love My Car! Skulle gå upp en timme tidigare än vanligt, men jag...

Av Annicka Olofsson - 24 april 2012 07:58

Igår hade de nog eldat på ordentligt med värmen på gymmet för alla var helt sjöblöta efter passet. Karl'n bredvid fick svett i ögonen så det sved sa han. Körde Bodystep och CXWORX. Gick en inspektionsrunda på lunchen till ena lagret och kollade t...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards