Alla inlägg den 9 april 2012

Av Annicka Olofsson - 9 april 2012 20:28

Vaknade med ett helt igenkletat öga igår natt. Smidigt värre!

Är fortfarande röd i det ögat och vackrare än normalt. Har inte alls haft någon lust att visa mig bland folk och att jag sedan är otroligt trött och seg har ju inte direkt hjälp till att röra på döfläsket.

Skulle ha gått på bodystep och bodypump idag, men jag sov istället.

Försökte få ordning på mitt röda öga genom att ha gurkskivor på ögonen, men det hjälpte inte alls.


Igår var jag ute i solen och gick dryga milen med stavar och handledsvikter. Alltid något!

Idag är det endast högerarmen som har motionerat och då med strykjärnet :-D


Har ordnat lite i min klädkammare. Snodde hyllorna ifrån den ena bokhyllan för att få in mer skor i den andra hyllan, men nu måste jag åka till IKEA för att köpa fler hyllor för vad ska jag med en bokhylla utan hyllor till...

Behöver även stolsdynor och stora krukor. Frågan är bara vad mina kära barn tycker om en tur till IKEA.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards