Direktlänk till inlägg 28 mars 2012

Åka bil...

Av Annicka Olofsson - 28 mars 2012 20:46

Lämnade mina skor i tisdags på intersport, men fick inga i byte. Jag sa till dem att det har jag inte räknat med utan jag vill att de framför klagomålet till tillverkaren.

Säljaren lovade att ta upp det med ansvarig. Åh vad jag tror på honom... Not.


Märkligt att det ska vara 2,5kg som är det avgörande för om armarna dör under bodypumpen eller ej. Tisdagens pass var ju inte ens hälften så jobbigt som förra lördagen.

Har bokat ett pass igen nu på lördag.


Idag blev det en tur och retur resa till Stockholm och jag fick köra både dit och hem så jag var lagom mör i baken och seg i huvudet när jag kom till gymmet för ett pass bodystep.

Det gick bra fast jag rapade salami hela tiden   


Maten var det ja...

Frukost blev en hemmagjord laxburgare som blev över igår som jag hade hemmagjord dressing på. Majo + cf + kryddor.

Mellis blev ost och salami i bilen på vägen hem ifrån Stockholm och kvällsmat blev visst lite "glassmet" som jag inte orkade vänta på att den skulle bli klar i glassmaskinen utan jag åt upp den direkt. Grädde, ägg, olja, kakao och vanilj. Nyttig kvällsmat!


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annicka Olofsson - 21 maj 2012 07:54

Efter mitt partyäventyr blev jag så klart sjuk. En kombination av för lite kläder och taskig kosthållning. Först ont i ena halsmandeln i 1 vecka och sedan snorig och hängig i nästan 1 vecka. Under tiden så kom jag på att jag slutade spela golf för ...

Av Annicka Olofsson - 5 maj 2012 17:21

I söndags fortsatte trädgårdsarbetet och när jag tyckte att jag gjort tillräckligt med nytta och var värd lite vila så råkade jag sätta igång och putsa silvret som maken ärvt. En kolsvart vas och en kolsvart kaffekanna. Det tog 1½ timme att få snyggt...

Av Annicka Olofsson - 28 april 2012 17:05

Först ett pass Bodypump och sedan Bodystep på det. Hem och ta på sig jobbarbyxorna och ut och gräva trädgårdsland och köra några skottkärror fulla med jord - 7st. Tungt! Nu har jag duschat av mig all svett och jord, skönt!     ...

Av Annicka Olofsson - 26 april 2012 05:32

Idag ska jag åka tåg till Stockholm och sedan ta pendeln ut till Älvsjö. Jag har fruktansvärt svårt för att åka kollektivt och vara tvungen att passa tider. Jag blir skitstressad! I Love My Car! Skulle gå upp en timme tidigare än vanligt, men jag...

Av Annicka Olofsson - 24 april 2012 07:58

Igår hade de nog eldat på ordentligt med värmen på gymmet för alla var helt sjöblöta efter passet. Karl'n bredvid fick svett i ögonen så det sved sa han. Körde Bodystep och CXWORX. Gick en inspektionsrunda på lunchen till ena lagret och kollade t...

Ovido - Quiz & Flashcards