Alla inlägg den 26 april 2012

Av Annicka Olofsson - 26 april 2012 05:32

Idag ska jag åka tåg till Stockholm och sedan ta pendeln ut till Älvsjö. Jag har fruktansvärt svårt för att åka kollektivt och vara tvungen att passa tider. Jag blir skitstressad!

I Love My Car!

Skulle gå upp en timme tidigare än vanligt, men jag är ju som jag är så självklart vaknar hjärnan en timme innan det är dags att gå upp bara för att vara på den säkra sidan att jag inte försover mig. Jag ska ju verkligen med tåget idag...


I tisdags var jag ute på inspektionsrunda. Grodor i dammen, padda på vägen och en orm på stigen. En fågelskådare som undrade om jag sett en Lappuggla.

Livat värre i skogarna på landet kan jag lova!


Började gräva i trädgårdslandet igår så idag är jag fin om händerna. Kan inte låta bli att gräva med fingrarna och handskar? Vad är det? Det har man när man jobbar, inte när man gräver...


Körde Bodystepp igår.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards