Alla inlägg den 25 februari 2012

Av Annicka Olofsson - 25 februari 2012 08:27

Det blev 7x1min plankan i torsdags kväll framför tv:n och även lite lyftande av hantlarna. Det är dock snetak över soffan så jag dunkade hantlarna i taket titt som tätt när jag skulle tajta till "grevinnegardinerna"(gäddhänget...)


Igår förmiddag försökte jag mig på förbränningspasset hemma med en telefon som ringde titt som tätt. Smidigt värre att svara och flåsa folk i örat!

I går eftermiddag var vi på äventyrsbad med barnen och jag försökte öva runt lite så gott det gick i vattnet och inte bara sitta still på rumpan hela tiden. Blev dock ingen simning eftersom jag var tvungen att ha koll på barnen.


Maten:

Frukost blev det vanliga med ägg & baconröra, till mellis hade jag med mig prickigkorv med brie till simhallen och sedan var vi på O´lerays på kvällen.


Ovido - Quiz & Flashcards