Alla inlägg den 21 februari 2012

Av Annicka Olofsson - 21 februari 2012 20:04

Maken fick snällt komma in och jobba inne och låta de anställda klara sig själva en stund så jag kunde åka på mitt corebllpass.

Tänkte inte på att det är sportlov när jag bokade och jag tror inte barnen skulle uppskatta att sitta stilla och tysta och titta på mig i 45min...

Gjorde något med knät, men vet inte vad. Öm är jag i all fall. J-kla skit knä!


Kanske skulle börja skriva lite mat? Maken tycker jag verkar må så bra så han vill köra LCHF han med, men det är HEMLIGT! Och han kan ju inte vara helt utan sina älskade potatisar och frukost utan bröd är ingen riktig frukost och de hembakade LCHF-bröden duger inte åt honom utan det ska vara de där köpta. Undras om det verkligen stämmer med antal kolhydrater/skiva...

Jag åt i alla fall smetana m vaniljpulver och krossat linfrö till frukost samt en skiva valnötsbröd (hembakat) med ost på.

Mellis blev lite ost och så fick jag blåbär och grädde när vi var hos lekkompisarna.

Till kvällen blev det kycklingklubba med smörstekt vitkål som jag sedan hällt grädde över och låtit koka ihop. Det föll i god jord även hos maken!!!

Till "förrätt" serverade jag ljumen fetaost med knaperstekt bacon över.

Ovido - Quiz & Flashcards