Alla inlägg den 29 februari 2012

Av Annicka Olofsson - 29 februari 2012 20:10

Köpte nya träningsskor igår och idag så börjar så klart vänsterfoten att somna/domna lätt efter ca 20min. Varför har jag det så?

Har fått köpa speciella skor till cykeln för att slippa sovande tår och jag måste verkligen gå in alla mina walkingskor i flera mil innan tårna slutar att somna. Why?


Idag har det i alla fall blivit ett pass BodyStep och så gick jag ca 45 min på lunchen i solsken!


I matväg så blev det äggröra m bacon till frukost. Man ska inte ändra på saker som fungerar  

Till mellis blev det tonfisk och majo, men så kom jag på den otroligt smarta idén att eftersom jag skulle träna så behövde jag säkert lite extra kolhydrater. Sagt och gjort så vägde jag upp 100g mandel och tryckte i mig och sablars så illa jag mådde! Mår fortfarande konstigt fast det är 4 timmar sedan. Rapade konstigt under hela träningspasset.

INGEN mer mandel för min del! Snälla påminn mig om det, tack!

Ovido - Quiz & Flashcards