Alla inlägg den 20 februari 2012

Av Annicka Olofsson - 20 februari 2012 20:40

Den vänliga kvinnan på Feelgood ringde och erbjöd mig en ny prova-på-vecka eftersom jag inte lyckades komma iväg en enda gång på min riktiga prova-på-vecka.

Började måndagen med att tvinga med Annica som lurat in mig i detta till gymmet så hon fick visa lite vad hon brukar göra.

Det blev 20 min promenad på löpband och shit vad yr i bollen jag blev när jag klev av...

Sedan gjorde vi 3 varv bland en grupp maskiner som kallas easyline. Man går igenom hela kroppen och man anpassar hastigheten och vidden av rörelserna till vad man själv vill och klarar av.


På tisdagen provade jag ett pass coreball 45min. Hahahaha!

Försöka hålla sig kvar på en pilatesboll kan vara livat värre. Jag klarade mig dock utan skador  


Onsdagen blev det ett BodyBalancepass. 


I fredags åkte maken och jag till Stockholm för ett kundbesök och sedan för att se Rammstein i Globen. På eftermiddagen passade jag på att gå på hotellets löpband och lärde mig den hårda vägen att man kan ställa in lutningen på bandet. Förstod inte alls varför det gick så tungt att gå, jag är ju van att gå...

Provade även en crosstrainer och höll på att trycka ihjäl mig innan jag lyckades få till lite mera motstånd...

Jag och teknik!


I söndags var jag på ytterligare ett Bodybalancepass och nu laddar jag inför morgondagens coreball igen.

Ovido - Quiz & Flashcards