Alla inlägg den 26 februari 2012

Av Annicka Olofsson - 26 februari 2012 21:08

Igår gjorde jag inte många knop alls. Försökte shoppa lite på A6, men det är ju så varmt att man får slag och blir helt seg i huvudet  -  mer än vanligt...

Det var dock så fint väder när vi kom hem så trots att jag var hur trött som helst så körde jag ut barnen och själv fick jag gå runt ute på gårdsplan för att kunna hålla uppsikt över barnen.

Blev 20min raskt promenerande i en liten bana runt, runt typ 10 varv.

Sedan satte jag mig på en stol i solen och njöt.

Tur att man bor på landet så inga grannar ser mig för vad hade de tänkt när jag hämtar en ost och osthyvel och sitter och hyvlar ost och äter...


Idag har vädret varit lika fint så jag har suttit ute en stund. Hade fikagäster här på eftermiddagen som fick mandeltårta m grädde och bär och chokladbräck.

Just det ja, maken och hans LCHF... Han försökte inte ens helhjärtat och har nu efter 1 vecka gett upp. Ja, ja...

Dagens träning blev intensivt cyklande samtidigt som jag tittade på ett program jag spelat in. 2 flugor i en smäll!

Blev i alla fall svettig av att trampa på i 50min.

Ovido - Quiz & Flashcards