Alla inlägg den 27 februari 2012

Av Annicka Olofsson - 27 februari 2012 21:25

Med tanke på helgens fina väder var jag inställd på att ta en liten lunchpromenad, men det sket sig.

Fick åka till Linköping och hämta betningsmedel och när jag åkte dit så var solen på väg igenom molnen, men när jag kom hem var det åter igen mulet.

Tänkte att det kanske spricker upp senare på eftermiddagen, men när jag till slut var tvungen att gå för att kontrollera ena potatislagret som vi har hos grannen så snöade det!!!

Var dock ändå duktig och gick en liten extra sväng så det blev i alla fall 30min promenad i snöandet.


Nu på kvällen har jag varit på ett BodyStep-pass och denna instruktör var sämre än hon som hade passet i onsdags. Denna människa sa inte till i förväg eller instruerade knappt ingenting innan hon gjorde något. Hur sjutton ska en sådan som jag kunna hänga med då? Inga problem med orken, men när jag inte vet vad jag ska göra?

De andra som gått på hennes pass visste ju vad som skulle ske,men mig som ny tog hon ingen hänsyn till fast jag sa till att jag var ny.

Hade lust att gå därifrån efter 5 min...


Behöver köpa mig ett par ordenltiga skor att ha när jag tränar. När och vart ska jag göra det?


Dagens mat:

Ägg och baconröra till frukost som vanligt och självklart kokosfettklicken i.

Mellis blev sent och då blev det tonfisk med majonäs. Hade 3 äggulor kvar sedan gårdagens mandeltårta så jag gjorde majonäsen på dem istället för ett helt ägg. Shit vad fast den blev!

Har inte bestämt omjag verkligen ska äta något mer i dag, men eftersom klockanpasserat 21.30 och jag är trött så är det kanske bättre att gå och lägga sig än att äta.

Ovido - Quiz & Flashcards