Alla inlägg den 6 mars 2012

Av Annicka Olofsson - 6 mars 2012 20:43

Eftersom jag slöat i dagarna två var det dags att röra lite på döfläsket idag. Började dagen med ett 50min förbränningspass hemma. Efter det blev det sedan gymnastiska övningar när jag inventerade emballage. Klättra hit och dit och hoppa upp och ned för pallar. Jag som är så vig och smidig! Not...

Blev 50min rask promenad på lunchen i solskenet och på eftermiddagen körde jag 40min mag/ryggövningar.


Gjorde en massa pannbiffar till kvällsmat så hela huset luktar! Tog tillfället i akt att rymma oset och gå med solkortet som jag vann till Johanna.

Det blev 6km i rask takt i kylan med månen som enda ljus.Och det var riktigt ljust!


I morgon är det kundbesök i storstan så 4 timmar i bilen... Hurra!

Har bokat in ett bodystep-pass på kvällen så jag får röra lite på mig.

Ovido - Quiz & Flashcards