Alla inlägg den 27 mars 2012

Av Annicka Olofsson - 27 mars 2012 08:31

Lämnade bilen på service och fördrev tiden med att gå. Hade blivit dyrare och mindre arbete utfört om jag bett en anställd följa med och hämta mig för att sedan skjutsa tillbaka mig igen. Alltså kunde jag gå omkring utmed Kinda kanal och fördriva tiden med gott samvete i solskenet.

Det blev 1 timmes promenad och så 1 timmes shopping. Blev apoteket, ett par gröna byxor och ett par blåa kängor. Sedan ytterligare 20-25min promenad.


Alex följde med en kompis hem direkt efter skolan så när Stoffe och jag skulle hämta honom passade vi på att hämta ut ett paket ifrån H&M till mig. Ett par klarblå byxor. Har inte klurat ut hur de ska sitta än, men väldigt mjuka och sköna är de!


Har nu fastat på enbart vatten sedan våffelsvullandet i söndags kväll. Går faktiskt förvånansvärt bra och smärtfritt!

Fast idag ska jag äta med tanke på att jag ska köra bodypump i eftermiddag. Då behövs det nog energi och protein med tanke på hur jag blev förra gången...

Ska göra ett nytt försök på intersport med mina skor.

Ovido - Quiz & Flashcards