Alla inlägg den 19 mars 2012

Av Annicka Olofsson - 19 mars 2012 20:33

Hade inte ens hälften så ont i armarna när jag vaknade i söndags som jag förväntade mig att jag skulle ha. Hade jag haft lite ont hade jag kanske fattat vinken att ta det lugnt, men inte jag inte.

Ne, ut och leka apa i äppelträdet och såga en massa grenar till både höger och vänster med både höger och vänster arm i alla möjliga och omöjliga ställningar.

Det var inte en bra idé efter att ha kört död på armarna i lördags...

Idag har armarna varit konstiga hela dagen.


Har dock varit och kört ett pass bodystep. Hej och hå. I går - söndag blev det endast en cykeltur in till byhålan för att posta brev, så totalt 4km cykel vilket inte ens räknas...


För skoj skull räknade jag ihop förra veckans kaloriintag och hamnnade på -5.095kcal

Jag ska enligt matdagboken ligga på 1898kcal per dag och jag har inte ätit fullt varje dag så på maten har jag dragit ned 2.111kcal och så har jag tränat mig till 2.984kcal Borde jag inte bli smal som en jakthund då? Ne, inte jag inte!


Nu ska jag duscha och gå och sova, så det så!

Ovido - Quiz & Flashcards