Alla inlägg den 4 mars 2012

Av Annicka Olofsson - 4 mars 2012 12:11

Det skulle vara solsken idag visade de på vädret igår. Gjorde klart fakturorna igår så vi skulle gå ned till byhålan och då njuta av vårsolen, men så fort vi trädde ut näsan gick solen i moln och det var kallt. Brrr!

Polisen letade sig dock ned till byhålan för att ta fartsyndare. De stod tidigare i veckan och då klarade jag mig tack vare att de hade reflexväst så jag såg dem. Bilen efte rmig tog de och det toginte lång tid idag innan de tog en. Tror det var typ bil nr 2...


I fredags satte jag mig på cykeln och intensivcyklade till mitt inspelade avsnitt av gamo of thrones. Hade tänkt hinna med en snabb lunchpromenad i solskenet, men det hann jag ju inte. Tappade röret till dammsugaren på stortån så jag svor en lång ramsa och har numera en svart och öm tåled...


Igår ägnade jag morgonen åt att diska undan finporslinet efter fredagens kalas. På förmiddagen åkte jag till gymmet och körde ett Bodysteppass. Hemma blev det sedan en stund i en brassestol i det strålande solskenet. Hur skönt som helst.

Sedan råkade jag nog sova i sängen 1-1½ timme, fast det var behövligt! Somnade ändå utan problem igår kväll.


Resten av dagen blir väl allmänt slöande vavrvat med tvättstugetjänstgöring. Livat värre!

Ovido - Quiz & Flashcards