Alla inlägg den 7 mars 2012

Av Annicka Olofsson - 7 mars 2012 20:22

Idag har vi varit i Stockholm på kundbesök. Jag körde dit och hem så jag är så där lagom mör i baken av allt sittande.


Har konstaterat att vi måste ha en glädjemätare i bilen med tanke på att jag hela tiden kör i fatt folk som kör under gällande hastighet. Jag vägrar tro att så många osäkra pensionärer är ute och kör så deet motsvarar alla jag stöter på som kör för sakta. Idag var det en liten opel som fick priset. 75-80km/h på 110 väg (2+1 så det gick inte att köra om på flera km...)

Maken tror dock inte att det är något fel på bilens mätare. Varför råkade jag då ut för en 70-75km/h på 80-vägen hem ifrån gymmet?

Det är torrt väglag ute... Ja,ja...


Dagens träning blev ett pass bodystep. Och dagens träningsfunering är varför det finns människor som bemödar sig med att gå på ett pass fast de inte är med på passet? För vems skull tränar de? När man inte ens blir varm? När man inte ens kör 50% av vad övriga kör?

Varför inte välja något enklare? Det är ju inte första gången jag ser människan på ett bodustep-pass, men det var första gången hon stod precis framför mig så jag såg vad hon inte gjorde.

Ovido - Quiz & Flashcards